חיים ורודים

גיסתי הגננת הביאה מהגן קופסת עץ עם גג. היא תכננה לעשות מזה בית בובות, ולפני שנתתי לה את האפשרות בכלל להגיד מה בתכנון כבר השתלטתי על הפרוייקט. הגלגלים התחילו לפעול... אני אעשה להן בית עם 10 קומות, בית מתקפל, עם גינה ענקית ומליון חיות! ארובה, אריחים, מנורות נדלקות וכו' וכו' וכו'. ואז התחלתי לעבוד.... טוב, זה לא בדיוק מה שיצא, אבל התוצאה לא רעה אם יורשה לי לומר. יש רק קומה אחת (וסטודיו..), אין גינה, אבל יש עציצים, הבית לא מתקפל אבל הוא גם ככה קומפטי והוא ורוד, מלא בכל טוב, ילדותי וכיפי. היו כמה מגבלות,  בראש ובראשונה העובדה שהאחיניות שלי בנות 3 וכמעט שנתיים, והקטנה עדיין בשלב שהיא מכניסה הכל לפה. אז צריך להיזהר. דבר שני, הקופסה הזו לא במיטבה וכמה שהתשדלתי להוציא ממנה את המיטב עדיין יש פיקשושים פה ושם. בשלב הראשון בעלי היקר פתח את הקופסה, ניסר את החלונות ושייף את השאריות.




לאחר מכן בחרתי צבעים לטפטים בפנים, לגג ולקירות החיצוניים. מצאתי טפט נחמד לגג- מין טפט קטיפתי, נעים ועדין. לקירות הפנימיים הלכתי על טפט ורוד. חיפשתי גם טפפ פרחוני אבל לא מצאתי אחד שמצא חן בעייני, אבל כן מצאתי מפית יפיפיה שהדבקתי לקירות עם דבק ספריי (שהוא פריט חובה בארון היצירה שלי דרך אגב) ודבק פלסטיק שקוף. לקיר החיצוני השתמשתי בטפט בצבע קרם שילך טוב עם הקישוטים שתכננתי להוסיף בשלב מאוחר יותר.



הוספתי לקירות תמונות קטנות, אחד של שי ואור עם אבא ואחת שלהן עם אמא. טאצ' קטן שהופך את הבית לקצת יותר אישי.



אחרי שסיימתי עם כל הקירות התחלתי לתפור את הוילונות. מצאתי שאריות בד תחרה וסרט קטיפה ורוד. תפרתי את הוילונות על בסיס של גומי אלסטי, ולחבקי הקטיפה הוספתי סקוטצ' כדי שהבנות יוכלו לפתוח ולהזיז את הוילונות.




בשלב הבא התחלתי לעבוד על הקירות החיצוניים, הדבקתי את הטפט על הגג והקירות. על הקירות החיצוניים הדבקתי בסקוטצ'ים פרפרים קטנים צבעוניים שניתן להסיר ולהדביק אותם חזרה. בחלק התחתון הוספתי דשא שגזרתי מסול ירוח ועליו הדבקתי פרחים. הוספתי גם עדניות קטנטנות שבתוכן שמתי זרי פרחים שגם הן ניתנות להוצאה והחזרה.




אחי וגיסתי קנו רהיטים יפיפיים לבית. אני הופסתי גם כמה רהיטים שמצאתי בחנות לחומרי יצירה.



בזאת הושלמה מסכת בניית בית הבובות לאחייניות המתוקות שלי.




הקטנות היו מאושרות כשהבאנו להן את הבית. החיוך מסגיר את הכל :-)


אור, שהיא עדיין קצת קטנה ועדיין לא ממש הבינה את הקונספט ניסתה כמה פעמים לזחול לתוך הבית.... טוב נו, הבית הזה בשבילן. שיעשו בו מה שמתחשק להן. מקסימום ישמידו אותו...נבנה להן חדש.



3 תגובות:

  1. שמחה להכיר את הבלוג, שוטטתי קצת בפוסטים היפים.
    בית הבובות מקסים ובטוח יגרום אושר לכל ילדה (וגם אמא...)

    השבמחק
  2. תודה הדס, קצת באיחור אבל חג שמח :)

    השבמחק
  3. טליה תודה על הבית בובות(אתם חייבים ליבנות כזה אפילו פעם אמא שלי סיחכה בזה)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...